Nevem Endre

Szeretetteljes, kedves, fess Endre esete

Emberek lestek meg...


Archívum

Utolsó kommentek

Kertemben

2008.10.07. 16:24 - Nevem Endre

Reggel meglestem kertemet. Kertszegletben egy ember lenge neccben terpesztett vedrem felettet, mert bele megrepedt. Kezdetben szenvedhetet, mert ecettel kenegette. Mellette verebek repkedtek. Megtelt vedret feltette mercedesemre.

- Ember! Nem veszed le!

Vedret sebesen leverte, mercedesemet beszennyezve. Remegve keresett egy helyet, melyre letett egy rekeszt. Keze benne keresgetett.
- Endre, szereztem neked desszertet... - hebegte.
Meglepett. Lementem emberhez.
- Mely helyen szerezted meg nevemet?
- Egy lelenc gyerek emlegette nevedet, Megkerestelek mert benned egy rendes embert fedezett fel... megmentetted egyszer.
- Ez helyes... Te neved?
- Ferenc... de este meg Emese...
- Este Emese? Fergeteges... Retket szedhedsz, de ne feledd, meztelen testedet nem fedezem fel. Esteleg este elmehetekegy veled egy helyre... rengetegen szteppelnek bekecses testtel. Jegyet szerezhetek, mert Kenderesem egy nepperrel vedeltem egyszer...

- Tetszem?

- Nem lehetsz esetem... mert egyszer letepert egy fekete... de esetleg este tekerek egy kendert... fekete neccben kell lenned...

Ferenc fekete lencse szeme egyre kerekedett. Nyelve hegye beleremegett, szerve peckesen emelkedett, repedt neccet feszengetve. Jelezve nekem, teljesen begerjedt. Nevetve kereste kezemet, de kellemetlen ez nekem. Ellenkeznem kell.

- Ferenc, fejezd be, mert ebemet elengedem, tetemedet megetetem vele!

Ferenc Emese testtel megszeppenve engedte el kezemet.

- Deszertet elvehetem?

- Neked vettem. Deszertben meggy meg szesz. Nekem kedvencem. Meg szereztem neked kendert, melyet lelkesen tekerhetsz... bezzeg engemet meg nem... Reggel szedtem Debrecenben, egyetemmel szemben egy rejtett helyen.

- Rendszeresen edzem testem, szerekkel kenegetem. Erek feszesebbek lesznek bennem.

- Remek melled lett. Szerekkel tetted kerekre? Esetleg megvetted?

- Nem kellett vennem... Lengyelben kedveskedtek nekem egyszer, egy fergeteges este. Kedvellek. Este gyere el velem, leteperhetsz...megteszem neked...

- Ferenc, jeleztem neked...

Ebemet elengedtem, Ferencet megkergette.

A bejegyzés trackback címe:

https://perverzendre.blog.hu/api/trackback/id/tr2701340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása