Nevem Endre

Szeretetteljes, kedves, fess Endre esete

Emberek lestek meg...


Archívum

Utolsó kommentek

Szerecsen emberek tette

2008.10.06. 15:08 - Nevem Endre

Fekete emberek - lehettek heten - eleven testeket szeleteltek, embereket ettek. Vederben kezek, fejek, szervek, belek. Mellette egy lelencgyerek fetrengett. Kegyelmet keresett de szerecsen emberek nem engedtek. Lelelencgyerekbe egy retkes fejszenyelet vertek. Gyerek szenvedett, teste remegett, sebe meleg gennyet engedett.
Tervet eszeltem. Gyereket meg kell mentenem.
- Emberek nem kell egy kecske? - vetettem be cselesen.
- Kecske? Nem szeretem, mekeg - felelte egy rettenetesen fekete
- Esetleg bepereljelek?
- Engem?
Nem egy eszes szerecsen ember... Cvekkeremmel fejbebevertem. Kezem beleremegett. Nem ellenkezett, lelelencgyereket elengedte. Sebe felrepedt. Bennerekedt fejsze nyelet megkerestem benne. Gyereknek meleg bele tekeredett kezemre. Kegyetlen emberek, lelencgyerek meg egyre szenvedett, de felkelt. Bele belecsepgett tenyerembe. Egy szem meggyet leltem benne. Nevetve megettem. Szerecsen ember szeme kerekedet.
- Velem versenyt nem veheted fel, te lelketlen eszetlen ember. Ejnye-bejnye!
Fekete ember elmerengett ezen. Fejsze nyelet felvette, zsebre tette. Keseregve elment.

A bejegyzés trackback címe:

https://perverzendre.blog.hu/api/trackback/id/tr49699568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása