Nevem Endre

Szeretetteljes, kedves, fess Endre esete

Emberek lestek meg...


Archívum

Utolsó kommentek

Kedd este

2008.10.06. 15:06 - Nevem Endre

Este lelkesen megyek Eszterhez Mecsekbe.
Megyek meredek hegyen felfele, nekem ez nem lehetetlen, mert rettenetes gerjedelmem lett.

Kellesz nekem.

Emeletre felmegyek, becsengetek, epekedve eresztesz be. Kezedet becselezem zsebembe. Keresd kedvedre, kedvesem, mert ez kell neked, ezt szereted. Feleslegesen nem terhellek. Levetkezel, levetkezem, leteperlek kerevetre, kezedbe helyezem meredt szervemet, rendelkezz vele. Tenyered meleg, nekem ez remek, egyre gerjedek.
- Ej de rettenetes egy szerv!!! - epekedett.
Lelkesen belekezdett. Keze remegett.
- Mered?
- Persze! - feleltem.
- Gyere nekem! - felelte.
Belekezdek, lefetyelem kelyhedet, nedvedet.
- Kell ez neked?
- Jessz! Jessz! - Lelkesedsz.

Medve ereje rejlett bennem, kerek segged retkes tenyeremmel veresre vertem. Neked ez tetszett.

Egye fene, elmegyek, kereveted szennyezve. Ezt neked!
Te elernyedsz.
Reggel seggedbe verek, elmegyek, ne keress, Kenderesre mentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://perverzendre.blog.hu/api/trackback/id/tr24699562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása