Nevem Endre

Szeretetteljes, kedves, fess Endre esete

Emberek lestek meg...


Archívum

Utolsó kommentek

Kenderes

2008.10.06. 15:07 - Nevem Endre

Megtettem! Kenderesre mentem. Meglett fekete emberek lesnek engem egrest eszegetve. Kellene egy ser! Bemegyek egy helyre... szemtelen legyek repkednek bent. Kellemetlen lehelettel egy felest benyelek, mely teljesen levert.
Vettem egy tehenet, mert kedvesen legelgetett mellettem. Meleg tejet fejhettem. Mercedesembe egy veder tejet betettem. Epret kell vennem.
Egy zsebes ember termett mellettem. Zsebembe egy Erkel Ferenc lemezt tett be.
- Ember! Nem szereted?
- Egy hete nem ettem!
- Vegyek neked egy kenyeret?
- Tejfellel...
- Lebbencsleves nem kell?
- Nem, mert fel kell mennem fenyvesekbe. Szedret kell szednem. Kedden reggel egy medve ette tetem mellett leltem legszebb szedreket. Debrecenben megvette egy vegyszeres ember. Szerelmes verseket festeget vele melegeknek.
Vettem kenyeret zsebesembernek tejfellel meg egy rekesz serrel kedveskedtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://perverzendre.blog.hu/api/trackback/id/tr66699566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása